21 Eylül 2012 Cuma

bulaşık deterjanı

evinizde hangi detarjanı kullanıyorsunuz ?
:) biz annemle pril,fairy i kullanırdık hep
evlenince pril kullandım bir ara ama uygun diye gittim 6 kg ABC aldım güvendim daha doğrusu kullanamadım ama hiç ama hiç köpürtmedi ki bulaşık suyunu süngerde bile  köpürmedi çok kalitesiz çıktı acıkcası zaten makina kullanıyoruz tamam ama elde yıkanacak seylerde var yıkayacağım az diye aldım ama hiç beğenmedim sakın almayın.
annem de bingo kullanıyor oda cok güzel öneririm bende bim den aldığım desto markalı bulaşık detarjanını kullanıyorum şimdilik çok da memnunum limonlusunu kaullananlar al diye önerdiler oan markette yoktu portakallısını aldım sizlere de öneririm

1 yorum:

  1. Merhabalar iadeyi ziyarete geldim, blogunuzu çok beğendim. Ben Amway'in dish drops bulaşık deterjanını kullanıyorum canım çok memnunum

    YanıtlaSil