20 Eylül 2012 Perşembe

DR. OETKER ŞOKOLO KEK KARIŞIMI

2 gece önce saat 00:30 saatlerinde yaptığım muffinlerim :))


yine dr. oetker un karışımı ile yaptım buyrun bakın beğenecekmisiniz :)
 nasıllar :))
üzerine sabahına çikolata sosu yaptım öyle ikram ettim ama fotolamayı unutmuşum :)


affedin lüfeen :)

ben de çok resim var böyle inşallah hepsini paylaşıcam :) bu ikinci günüm hala tık yok kimseden :) aceleci olmamak gerek elbet fakedileceğim vee yüzlerce blogumu takip edenle olacak :) hayal değil buu. neeyyse size başka bigün ramazanda annemler geldiğinde yapmış olduğum muffinlerimi göstereyim :)

şahane değilmi valla ben çok beğendim :))


tadı da şahaneydi yalnız bu da dr. oetker :) biraz fazla dr. oetkerin reklamını mı yaptım ne ama olsun doğruları söylüyorum dr. oetker çalışan bayanların baş tacı bencee :)

son olarak daa size yine dr.. oetker un karışımından yaptığım nefis suflelerimi götereyim eşim çok seviyor evliliğimin ilk ayında yapmıştım maşallah bende ne becerikliymişim de haberim yokmuş :) değerimi bilmeyenler utansın :D


şahhane tadı ile işte çikolatalı suflem :)


canım çikolata isteyen varmııı ?

kendinize iyi bakın canlarım ( hoş kimse yok ama bigün olacak :)  biz varmış gibi yapalım )... takipte kalın sevgileer...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder