20 Eylül 2012 Perşembe

DR.OETKER HAVUÇLU KEK KARIŞIMI

dr. oetker ürünlerini severek ve güvenle kullanıyorum.evimde market gibi şerbetinden kek karışımına peltesinden sorbesine pudinginden tatlılarına her ürünü bulunmakta :)

 havuçlu kek karışımını denedim ve sizler için fotoladım :)


 havuç kurusu bile vardı paketin içerisinde :)




 2 yumurta kırdım un karışımının içine 1 çay bardağı süt ve sıvıyağ birazda ceviz parçaları ilave ettim.


 veee pişti :) önceden ısıtılmış fırında 160 derece pişirdim zaten alırsanız bu kek kerışımından kutunun arka yüzünde yazıyor hepsi ben birazda kafama göre takılıyorum. örneğin yumurta 3 taneydi ama ben çok sevmiyorum 2 tane koydum.
bu keki pikniğe giderken yaptım ve inanılmaz güzeldi özellikle de kokusu hazır kekler gibiydi.
tavsiye ederim arkadaşlar mutlaka deneyin...

2 yorum:

  1. bende eskiden dr otker cok kullanirdim. Misafirler hazir kek karisimi olduguna inanmazlardi. Amerikaya gelince ondan ucuz markalara dadandim ama onlarda kotu olunca kek yapmayi biraktim. Dr. otker geri donmem gerekiyor anlasilan ama belki skinny olunca...

    YanıtlaSil
  2. :)) ne varsa dr. oetker de var. ben de de var biraz fazlalık ama napalım zamanla çok da kasma kendini bi kaç parça keke den bişey omaz önemli olan yediğini yakman..

    YanıtlaSil