24 Eylül 2012 Pazartesi

günlükçü bayan salatası :)

gecen günler evde tektim canımmm salata istedi ton balık salatası kafama göre takılıp ortaya bişeyler çıkardım .. :) tadı da çok güzeldi herşeyin resmini çektiğim gibi bu salatamıda fotoladım.



bakınız..

tüm malzemeler güzelce doğranır bir borcama yerleştirilir. mısırlar yağda şöyle bir karıştırılıp konulur baharatlar ve nar ekşisi de eklenir servise hazır...


sonrada yeni başlayan bir diziyi izledim güzeldi devamını da izleyeceğim inşallah reyting mağduru olmaz.
zaten canm sıkıldı kötüyol dizisi bitebilirmiş diye bi söylenti cıktı face de inşallah söylentidir ben seviyorum diziyi


işte trt nin yayınladığı yeni dizi


2 yorum:

  1. ton balıklı salatayı cok severim :)Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.

    YanıtlaSil
  2. şu ton balığını bir türlü sevemedim ya :( bana da beklerim :D

    YanıtlaSil