26 Eylül 2012 Çarşamba

pazar akşamı fastfood keyfi

yine eşcağızımın yaptığı akşam yemeğini sizlerle paylaşayım :))

yemek konusunda beceriksiz olduğumu söylemişmiydim :))

pazar günü akşam ne yesek diye düşünürken evde biraz kıyma vardı ve hamburger ve patates kızartma keyfi yapalım dedik eşim hamburgeri yaptı ben de actifry de fresh patates kızarttım.. ve birde salata  . salatam yine ilginç oldu ama lezzetliydi :)

işte fast food maceramız


 etler köfte halinde büyükçe yapıldı ve seramik döküm tavamda eşim tarafından kızartıldı
 ekmekler önce mikrodalgada ısıtıldı
 işte can dostum actifry ımm canımmm benim :))
 salatamm nasıl olmuş bence hoş görünüyor
 hamburger için kaşar peyniri hazırlandı
 sofra kurulduuu

 işte bir kaşık yağda kızartılan nefiss patatalarım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder