21 Eylül 2012 Cuma

pazar kahvaltılarının vazgeçilmezi

hayatımda ilk kez yaptığım krep sizlerle de paylaşmak istedim :)

başta hayvan şekilli olan tavam da yapacaktım ama onda dönmedi internetten almıştım biara resmini ceker eklerim . kullanışsız cıktı.  internetten alışveriş yapanlar bilirler. neyse işte bende seramik tavam da yaptım ilk yapmama rağmen çok beğendim eşim de öyle benden size bir tavsiye yani hiç denemeyenlere :)tuzunu bir fiske atsanız yeterli reçel veya balla yemek isteyen olursa özellikle tuzlu olunca hoş olmuyor tadı.
işte tarif ve fotoları





:) aşağıdan yukarı yapım aşamaları arkadaşlar biraz ters oldu ama neyse anladınız siz :)
 işte yapımı

yumurtayı tuzu yağı katın karıştırın sonra sütü sonra unu katın güzelce özeyin un toğağı kalmasın sonra güzel pürüzsüz ısıtılmış bir tavada bir kepçe dökün ve yayın pişirin alt üzt edin 2 dk da bir bu şekilde tüm harç bitene kadar bu işlemi uygulayın. içine krep,çikolata veya reçel koyarak servis edebilirsiniz.


malzemeleri
  • 1,5 bardak süt (bardağı aşırı doldurmayın)
  • 1 bardak un
  • bir tutam tuz
  • 2 yemek kaşığı zeytinyağ
  • 2 tane yumurta


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder