21 Eylül 2012 Cuma

perişan kurabiyelerim :)

işte perişan kurabiyeler
tadı çok güzel ve çok bereketli bir kurabiye tam 42 tane çıkıyor bir ölçüde kalabalık misafiriniz geldiğinde mutlaka deneyin.

işte malzemeleri,hazırlanışı ve fotoları


  • 1 paket kabartma tozu
  • yarım su bardağı kuş üzümü
  • yarım su bardağı ceviz
  • evde başka badem ,fındık fıstık varsa katabilirsiniz.
  • 1 su bardağı yoğurt
  • yarım margarin
  • 2 su bardağı şeker
  • alabildiği kadar un
  • 1 yumurta

margarini elimizde eritiyoruz yumurtayı kırıp karıştırdıktan sonra yoğurdu ekliyoruz sonra şekeri iyice karıştırıyoruz kabartma tozunu ilave edip şekerler biraz eriyince kuş üzümü ve cevizi ekliyoruz buarada cevizi ufalıcaz. unu ekliyoruz yavaş yavaş, kulak memesi kıvamına gelene kadar yoğuuyorz sonra fırını açıyoruz. 175 derece de pişirdim ben . süresini de elimle ayarladım yani gidip gelip baktım ama ortalama 20-25 dk pişyo.
tepsiyi yağladıktan sonra hamurdan rastgele parçalar koparıp tepsiye dizdim.ve ısınmış fırında pişirdim





 nasıl beğendiniz mi ? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder