24 Eylül 2012 Pazartesi

t bölgesi parlama problemi

bizzat denemiş biri olarak salatalık dilimleri harika geliyor arkadaşlar ayrıca kabuklarını da atmayın yüzünüze özellikle de t bölgenize veya parlayan kısımlara özellikle fazladan masaj yaparak uygulayın harika oluyor ben faydasını gördüm ama bir iki kere yaptıktan sonra bırakmayın. 2 günde bir mutlaka uygulayın faydasını göreceksiniz.




denemek isteyenlere farklı bir yöntemm

salatalık maskesi  yüzün ölü hücrelerden temizlenmesine yaz aylarında oluşan çillerin gitmesine ve cildin bebek yüzü gibi genç güzel bir görünüm kazanmasını sağlar. salatalık maskesi en kolay hazırlanışı ile:
2 adet salatalık rendelenerek bir kaşık yoğurt ile karıştırılır ve cilt temizlendikten sonra yüzümüze iyice yedirilir ve tabaka haline getirilir bir 30 dakikalık bekledikten sonra kişi yüzündeki gerginliği ve gözeneklerin açıldığını hissetmiş olur. Berraklık ve canlılık verecektir. Kuru cilde sahip bir kişi ise uygularken 1 çay kaşığı zeytin yağı ilave etmesinde fayda vardır.
Salatalık suyu, kızarmış ve şişmiş cilt için mükemmel bir yatıştırıcıdır. Salatalık kabuğu ise yüze maske şeklinde uygulandığında en etkili cilt gerginleştirici doğal üründür.

2 yorum:

  1. İlk takipçiniz ben oldum hayırlı olsun :) İlk yorumda benim mi bilemiyorum ama benim bloğum gibi hızlı büyür umarım :) Bu kişisel bakım konularında o kadar geriyim ve hevessizim ki yorum yapsam yanlış olur şimdi :) Ama ben bir konuda birşey sormak istedim.. Sağ Sekmelerde hep çevre ile geri dönüşümle ilgili şeyler paylaşmışsınız çok hoşuma gitti :) Mesleğiniz nedir acaba :) Ben çevre mühendisi olduğum için hemen onlar batıyor gözüme :)
    Bir tane daha tavsiyem olacak :) Ayarlar kısmından yorumlardaki bu doğrulamayı kaldırırsanız sizin için iyi olur çünkü yorumlarda her seferinde kelime yazdırıyor kör oluyor insan daha fazla yorum alamazsınız kaçarlar :)

    YanıtlaSil
  2. :) eveet ilk takipçimsiniz ama ilk yorum atan değil :))
    meslek olarak özel sektörde çalışıyorum. çevreyle alakam yok ama :) duyarlıyım öyle söylim gelecek nesillere de bırakılacak seyler olsun diye düşünüyorum ... tavsiye için teşekkür ederim yeni yeni keşfediyorum daha dikkate alıcam sevgiler :)

    YanıtlaSil