30 Kasım 2012 Cuma

actifry da kestane

gecen akşam iş dönüşü canımız kestane istedi manavdan aldık geldik :) acti fry a attık tabi önce suda beklettik bir yarım saat kadar eşim öyle yapıyor sebebini sormadım :) merak etmedim de hayret :)
eğer actifry ınız yoksa mutlaka alın şiddetle tavsiye ederim verdiğiniz paraya değiyor çünkü :)



kestane öncesinde de evde bir tabak kısır vardı kalmış tı yani :) taze gibi yapmak için içine 2 domates 2 biber dildim karıştırdım sanki yeni yapmış gibi oldu :) sadece bir tabağı bölüştük eşimle başarabilirsek diyetteyiz :( nasıl gidicek bu kilolar bilmiyorum :)

2 yorum:

  1. merhaba blogunuzu desadüfen gördüm. simdi yazilarinizi zevkle okuyorum.. ahhhh diyet ahh :) bi iksir olsasa zayiflasak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) O İKSİR BİZ DE AMA KULLANMIYORUZ ASLINDA AZ AZ YESEK OLACAK AMA NERDEEE .
      BLOGUMU BEĞENMENİZE ÇOK SEVİNDİMMM

      Sil