12 Aralık 2012 Çarşamba

emziren anneler için

geçen gün kargo ile mulipadan arkadaşıma deneme ürünleri gelmişti dikkatimi çeken anneler için yani emziren anneler için bitki çayı varmış negüzel dedim ve hem kendim hem de sizler için resimledim.. ilerde unutmamak için :)
almak isterseniz alın emziren bayanlar :) 1 fincan merak ettim içtim tadı fena değildi anoson falan yazıyordu içeriğinde..
bunlarda gripten hastalıktan korunmak için içtiğim bitki çaylarım :)
her fincanın içine bir parça tarçın bir tane de karanfil atıyorum tadı bukadar mı güzel olur ya harika oluyor mutlaka deneyin arkadaşlar

4 yorum:

  1. Stell-Tee yi kızım doğduğunda içmiştim,bana iyi gelmişti,tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim. 2-2,5 aya ben de emziren bir anne olacağım inşallah aklımda bulunsun :)

    YanıtlaSil