12 Aralık 2012 Çarşamba

karışık :))

havalar soğudu kaloriferler yandı falan derken yüzümün yağlandığını gözeneklerimin tıkandığını hissedebiliyorum gerçekten. buyüzden güzel bir temizleyici almak istiyordum geçen gün bim e gittiğimde garnier in temizleyicisini denemeye karar verdim daha önce görmüştüm ama almamıştım , keşke önceden kullansaydım dedim çünkü harika birşey ya yüzü çok güzel temizliyor ve sadece 10 tl
benim t bölge yağlanmam var. iyi geldi öneririm yani..
ve bimde eşim  bir çikolata gördü merak ettik harikaydı eğer bulursanız alın yaprak gibi incecik çikolata işte resim


2 yorum:

  1. Bende Garnier kullanıyorum ve 3'ü bir arada özelliği çok kullanışlı oluyor,tek seferde hallediyorsun.Zaten çok sorunlu bir tenim omadığı için istediğim sonuca ulaşıyorum :) ayrıca çikolata çok iştah açıcı görünüyor :)

    YanıtlaSil