4 Mart 2013 Pazartesi

diyet kısır

:) gecen gün evde canım kısır çekti ve :) hafif bişeyler yapmak istedim :)
şöyle yaptımm
bol bir salata yaptım ardından sadece küçük bir su bardağı kadar ince bulguru sıcak suda haşladım biber salçası ve baharatlarla karıştırdım salatayı ilave ettim ardından da üzerine biraz zeytinyağı ve diyet kısır hazır :)
içerisine soğan sarımsak da koymadım çünkü ben rahatsız oluyorum akşamları soğan sarımsak yiyince .. çok hafifdi tavsiye ederim :)

ardından da eşimin aldığı lokumlardan 1-2 tane yedim :)

ayrıcaaa gecenlerde annemle yaptığımız irmik tatlısını paylaşmadan edemicem :)
tabi ben bu tabağın yarısını bile yiyemedim şekerliyle aram yok :) hem de malum diyetteyiz. herşeyden yiyirum ama az az .. yememezlik hayatta yapamam çünkü

24 yorum:

  1. afiyet olsun cnm. lokuma bayılırım :)

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık:)afiyetler olsun canım:))

    YanıtlaSil
  3. Kısır çok güzel görünüyor,akşama yapsam mı ?







    YanıtlaSil
  4. BLOGUNUZ ÇOK GÜZEL VE EĞLENCELİ BEN DE ÇOK SEVERİM KISIRI HATTA HAFTA DA 1 YAPTIĞIM BİLE OLUR :) SİZİ TAKİP ETMEK KEYİF VERİCİ OLACAK BENİMDE BLOGUMA BEKLERİM ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben de takipçinizim zaten..
      bende çok severim kısırı..

      Sil
  5. http://sekermisekerseyler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. kısırı çok severim...
    canım ellerine sağlık...

    irmik tatlısıda harika görünüyor...
    annenin ve senin ellerine sağlık canım........

    YanıtlaSil
  7. ellerine saglik cok guzel gorunuyorlar.

    YanıtlaSil
  8. kısırı bol limonlu çok severim canım.lokumlar aram yok ama tatlı süper bence.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben de bir tane limon sıktım zaten :) tadı daha nefis oluyor

      Sil
  9. diyet kısırın tam benlik olmuş canım..neden mi,ben soğan sarımsak yemeyen biriyim ve sen katmamışsın..harika görünüyor..bayılırım kısıra:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende çok sevmiyorum kısırda soğan sarımsak hele de akşamları yersem rahatsız oluyorum :) teşekkürler

      Sil
  10. Ellerine sağlık afiyet olsun yağ olmasın inşallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence olmaz canım :) çoğunluk salataydı çünkü hem bir tabakcık yedim dolu dolu da deildi :)

      Sil
  11. Bayılırım kısıra. Ellerine sağlık. Bloğuma beklerim bende.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  12. Spor nasıl gidiyor peki? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devam ettirmek çok zor gerçekten ama aksatmamaya çalışıyorum :)

      Sil