3 Temmuz 2013 Çarşamba

karışık

merhabalar
kaç gündür fırsat bulup yazamıyorum :)
ramazanda geldi inşallah sakin geçer iş yerinde çünkü oruçken fazla yoğun olmak çok can sıkıcı oluyor.
neyse gelelim neler yaptığıma :)
ramazanda da deneyebileceğiniz bir tatlı keşfettik daha doğrusu eşim bimde görüp sepete atmış kendi eliyle pişirdi afiyetle yedik.


fiyatı 2,95 sufle içi nefis çikolata dolgulu. 10 dk da fırında pişiyor. mutlaka deneyin 2 hafta önce tattık :) yenisini aldık ama ancak fırsat bulabildim sizlerle paylaşmaya..
eşimle boş zamanlarımızda çoğu zaman film izleriz
gecen hafta hansel ve grateli izlerken pek adetimiz olmayan bişey yaptık cips yedik çift olarak çok şişman değiliz hatta çevremizdekiler neyiniz var dikkat edecek diyor ama olsun biz yinede böyle şeyleri çok tüketmemekten yanayız.

gecen akşam işten eve yorgun argın döndük  eşim tutturdu ben pide yapıcam bu saatte olmaz kiloydu şuydu derken.hamurunuda açtı pişirdide çok yemedik ama sabah kahvaltı için iş yerlerimize götürdük iyi oldu :D






yaz günleri dondurması geçmez diyenlerdenseniz aynı fikirdeyiz :)
vee son olarak son keşfimiz didilere bayıldık ben özellikle bergamotlusunu çok sevdim.limonlusuda güzeldi  fiyatı 1-5 tl
çok güzel tatları da ama şu var bimdeki ıce tea larda çok güzel limonlusu özellikle 50 kuruş hemde ..

bugünlük bukadar :) kendinize iyi bakın


10 yorum:

  1. Canım yine sufle istedi akşamda olmaz şimdi :))
    Hepsi çok güzel görünüyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. aa sufle paylaşımın çok iyi oldu denicem mutlaka..
    bu arada ne güzel becerikli eşinin olması :))

    YanıtlaSil
  3. son zamanlarda bloglarda bu sufleyi çok görür oldum
    kesinlikle bende denemek istiyorum
    didi yi bende çok merak ediyorum
    bu arda eşinin ellerine sağlık
    becerikliymiş maaşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene canım :)
      maşallah becerikli canım benim :) sevgiler

      Sil
  4. bence de çocum çok şanslısın, ne güzel pideler yapmış öyle eşin, eline sağlık, keyfiniz bol olsun...

    YanıtlaSil
  5. hepsınden canım cektı afıyet olsun sıze

    YanıtlaSil