28 Kasım 2013 Perşembe

yağmurlu güne başlangıç

:) herkese günaydın
sabah uyandığımda hava gayet iyiydi.. bende yağmur bugün de yağmaz diye babet giydim ki yaklaşık bir aydır telefonuma sağanak yağış mesajı geliyor ama yağmur yağmadığı için bugünde yağmaz diye 1 aydır ayağımdan çıkarmadığım botlarımı giymedim :)
servise binene kadar herşey normaldi ama şehir merkezinden uzaklaştıkça hava karardı ve yağmur yağmaya başladı :( neyseki çantamda kış boyunca taşırım şemsiyemi.. inşallah ayakcıklarım ıslanmaz :D
bu soğuk havada hasta olmamak için bitki çaylarınızı ihmal etmeyiin :)
geçen gün doğadan zencefil limonlu çay aldım bardak hediyeli :) birazdan kendime bitki çayı yapıp içicem.
herkese sevgileer :)

5 yorum:

  1. O taban yoksunu babetler var ya! Ben de aynı duruma düştüm, çok ıslandı ayaklarım :/

    YanıtlaSil
  2. Bugün babet günü o zaman, ama ben ıslanmaktan kurtulanlardanım :)

    çekilişime beklerim, sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gün bitti sayılır ben de ıslanmadım neyseki şemsiyem sayesinde ..

      Sil
  3. ucuz atlatmışsın.
    ben de konvesleydim ama yolda şemsiye de olsa fark etmedii.
    :)

    YanıtlaSil