14 Şubat 2014 Cuma

dizilerle ben :)

geçen kış dizileri hiç takip edemiyordum ama bu kış çok şükür izliyebiliyorum ..
takip ettiğim diziler
pazartesi günü  bi dizim yok ogün genelde film izlerim.
salı günü benim hala umudum var dizisine bakıyorum saat 22-30 da başlıyor . son iki bölüm kaldı çok da güzel bir diziydi reyting canavarı yedi :(
  tanıtımlarda bu görüntüler vardı ama hiç böyle olmadı tutsun diye değiştirip durdular güzel diziyi..
 çarşamba günü doksanlar dizisi var seviyoum ama çoook uzatıorlar ya gereksiz yere çok durağan geçiyor bi süre sonra sıkılıyorum oyüzden arasıra izliyorum. arada izleyince bile konuya hakim olabiliyorum okadar yavaş :)  buyüzden çarşamba günleri de film izliyorum ..

perşembe günü de aramızda kalsın favori dizim var :) kaçırmam izlerim..


            
perşembe günler artık aşka ekmek hayaller dizisi de oynuyor neden karşısına koyuyorlar ki kaldırılsın diye mi anlamıyorumm. aşk ekmek hayalleri de internetten takip ediyorum. yapcak bişey yok önceden pazar günleriydi iyi oluyordu ama aramızda kalsına tercih edemem :)
gelelim cuma gününe bugün bi dizim yok gece beyaz show u uykum gelene kadar izlerim okadar..
 
cumartesi günleri de bugünün saraylısı var fırsat buldukça izliyorum . bu da güzel bir dizi bence :)

pazar günleri de yine fırsat bulursam film..
dizilerimi çoğunlukla internetten de takip ettiğim oluyor...
sanırım  dizi , film izlemeyi seviyorum :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder