16 Nisan 2014 Çarşamba

kıymalı yumurta

haftasonu kahvalatılarımın vazgeçilmezidir kıymalı yumurta çok severim bilmiyorum beni,m gibi seven var mı ama :)) seviyorum işte..
gelelim tarifine
malzemeler :
  • 4 yumurta
  • 100 -150 gr kadar  kıyma
  • 1 yemek kaşığı sıvıyağ
  • biraz pulbiber karabiber tuz
yapımı :
kıymayı kavurun. yağı ekleyin biraz daha kavurun.
yumurtaları kırın baharatları ekleyin 5 dk kadar pişirin ve servise hazır afiyetle yiyebilirsiniz..
 önce 3 yumurta kırdım baktım az geldi 1 tane daha ilave ettim :))



 ımmm nefis :)



5 yorum:

  1. yumurtanın her türlüsünü severim,hele de sucuklu ve kıymalısı üffffffffff nefiiiissss oluyor
    ellerinize sağlık :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merak ettim de 4 yumurtayı da tek başınıza mı yediniz? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha sabah sabah ne güldüm ne güldümm. yok yok zaten yumurtalar köy yumurtasıydı minikti yani eşimle yedim :)

      Sil
  3. Bu yorumu gecenin 1'inde yapıyorum.Olsada yesek:))).

    YanıtlaSil