7 Mayıs 2014 Çarşamba

stok börek

merhabalaar..
hepimizin mutlaka buzluğunda 3-5 tane böreği vardır . acil durumlarda can kurtarırlar..:)
 gecen sabah uyku tutmadı sabahın 6:30 unda uyandım.. baktım dolapta yufka var oturdum sardım bir de papatya çayı yaptım kendime sabah sabah heryer sessiz sakin :)) güzel oldu hem buzluğumda hazırca böreklerim oldu hem de boş zamanımı değerlendirdim :))



 sabah sabah papatya çayımı da yudumlarken böreklerimi sardım ..
tombul tombul gülbörekleri misafirlerini bekliyor bakalım kimlere kısmet olacak belki de hepsi bana kalır :DD

17 yorum:

  1. ayyyy yapıyim hemen. ama o saatte değil :)

    YanıtlaSil
  2. süpersin cnm kimisi börek sarmaya üşenir bakınız ben ihi ihi :)
    kimisi 6:30 da börekler sarar aferin kız. maşallah maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) benim de pek normal olduğum söylenemez aslında

      Sil
  3. Ellerine sağlık çok iyi etmişsin harika olmuşlar sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ELLERİNE SAĞLIK ACİL DURUMLARDA KURTARICI OLUR

    YanıtlaSil
  5. ya bilsen benim deep freese de yok,yok:)sabah 6.30 da olmalı değil mi bu iş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e tabi sessiz sakin kafayla yapılınca daha güzel oluyor

      Sil
  6. sabahın en çalışkan saati bence de, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Sende bendensin eline sağlık.

    YanıtlaSil
  8. benim de buzlukta sarılmış böreklerim olurdu hep bu aralar çok tembelim yeniden yapmalıyım ben de:)
    eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel yapmışsın,kesinlikle de iyi yapmışsın.Dolapta mutlaka hazır birşeyler olmalı bencede.

    YanıtlaSil
  10. bende hep böyle stoklarım ani misafirde kurtarıcı oluyor bu dolaptaki stoklar
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil