23 Temmuz 2014 Çarşamba

makyajımı nasıl temizliyorum ?

merhabaalar öncelikle herkesin kadir gecesi mübarek olsun..
ben çok makyaj yapmıyorum daha doğrusu yoğun yapmıyorum . işe giderken günlük bir makyaj yapıp çıkıyorum okadar buyüzden bu makyajıda çıkarması problem olmuyor benim için.
ilkönce elimde olan ama hiç memnun kalmadığım kullanmadığım bi üründen bahsedeyim

oriflame in makyaj temizleme suyu hiçbir işe yaramıyor buürün göz makyajımı sildiğimde de aşırı derecede gözümü yakıyor ufacık bir değmesi yeterli buyüzden bunu kullanmıyorum arasıra tonik olarak kullanıyorum :)
bazı makyaj bloggerlarında ;  bebek şampuanı makyajı çok güzel temizliyor ve kirpik diplerine falan faydalı diye okudum. gittim bebek şampuanı aldım okadar memnunum ki hem çok güzel temizliyor ,  hem gözü yakmıyor tertemiz bırakıyor cildimi..

ben çok memnun kaldım tavsiye ederim.
şimdide görkem karmanın blogunda tavsiyesi üzerine garnierin bu ürününü alıcam   deneyenler çok memnun çünkü ..
sevgileer ...

6 yorum:

  1. Bebek şampuanı fikri çok hoşuma gitti, ilk defa görüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bebek şampuanı... süpermiş
    oleeeey artık gözlerim yanmayacak
    teşekkür ederim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. peki bu bebek şampuanı cildini kurutuyor mu ? bu arada banada mutlaka beklerim www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım kurutmuyor yumuşacık bir his bırakıyor aksine

      Sil