22 Temmuz 2014 Salı

selin duş jeli

merhabalaar
ben de duş jeli sevenlerdenim sabun kuru cildimi gerdikçe gerdiği için kullanmamaya gayret ediyorum epey oldu gratis de selin duş jelleri indirime düşmüştü beğendğim kokulardan 4 tane aldım çok ama çok beğendim. keşke bi kaçtane daha alsaydım dedim. şişeleri de çok güzel hatta bi tanesi bitti arta kalan duş jeli vardı avonun onu koydum içine okadar kullanmama rağmen hemen yıpranmadı yani şişeler. gratis de indirime düşerse kesin alırım ama bu ke her rengini :))
 mavi rengi bence erkeksi kokuyor onu bi kez kullandım eşim kullanıyor ..
turuncusunu kokusu şahane çok güzel en sevdiğim oydu bitti hemen :) içine avon dan artan duş jelini koydum :)
sarı olanda çok ferah bir koku ev temizliği sonrası genelde onu kullanırım :) benim kullandığım jeller rastgele değildir hepsini farklı zamanlarda kullanırım :)
kırmızı olanın içinde de peeling etkisi sağlaması için minik kum tanesi gibi tanicikler var o da çok hoş.
buda avon duş jeli spring garden çiçek kokusuydu ama ben çok sevmedim kötü kokmuyordu ama bidaha aldıracak kadarda güzel harika değildi yani :)

2 yorum:

  1. ooohh ne güzel bitmişler :) bende duj jeli alerji yapıyor eşime aldıklarımdan kullanıyorum ara sıra bu selinleri hiç görmemiştim ^.^

    YanıtlaSil