19 Ağustos 2014 Salı

dikkat bebek var..

gecen akşam dikkat bebek var adlı filmi izledik çok beğendim çok güzel bir  filmdi ..
özetle
Doğumlara çeyrek kala yolları kesişen 5 çift aynı dönemlerde bebek beklemenin heyecanını ve sevincini yaşarken, hamilelik sürecinin sıkıntılarına beraber göğüs geriyor, en mutlu anlarına beraber şahit oluyorlar. Ve bu süreç hepsine şunu öğretiyor: sen ne kadar plan yaparsa yap, hayat en beklenmedik şeyleri önüne koyar!
Film, Heidi Murkoff’un kaleme aldığı ve dünya çapında çok satan kitaplar arasında gösterilen "Bebeğinizi Beklerken Sizi Neler Bekler" adlı kitaptan Shauna Cross ve Heather Hac tarafından uyarlanmış. En son 2009'da çektiği ve Robert De Niro'nun başrolde olduğu Herkesin Keyfi Yerinde (Everybody is Fine) ile kamera arkasına geçen Kirk Jones'un yönetmen koltuğuna oturduğu bu romantik komedide Elizabeth Banks, Brooklyn Decker, Genesis Rodriguez, Jennifer Lopez, Dennis Quaid, Cameron Diaz, Anna Kendrick gibi yıldızlar bir araya geliyor.

detaylı bilgi ve resimler için tıklayınızzzz...

not : hazelcim bu filmi izlemelisin eşinle :))

9 yorum:

  1. :) daha bugün iş yerinde bir arkadaşım film getirdi oda bebek ve bir aile ile ilgili, aklıma acaba bu filmi diye geldi ve değilmiş üzüldüm çünkü bu filmi çok izlemek istiyor ama adını bir türlü bulamıyordum !! Hayat tesadüflerden ibaret midir bilemem ama bunu başka ne açıklayabilir :)))
    kesinlikle izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Bende izlemiştim bu filmi. Ancak aramızda bebek var isimli film kadar etkilenmedim bu filmden. Benim bahsettiğim filmde bir kadının hamile kalmasıyla yaşadığı değişim hem ruhen hem fizikden çok daha gerçekçi anlatılmış. Bir Fransız filmiydi. Kesinlikle onu daha çok tavsiye ederim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onuda izleyelim bakalım ben hangisini beğenicem :)

      Sil
  3. Acayip eğlenceli bir filmdir kendisi :)

    YanıtlaSil
  4. izleyeceğim.Teşekkürler..Severim bu tarz filmleri.

    YanıtlaSil
  5. bende cok severek ızlemısdım

    YanıtlaSil