8 Ağustos 2014 Cuma

domatesli-biberli-peynirli-muhammaralı milföy böreği :)

hayırlı cumalar herkese..
:)) haftasonuna girmek için mesai bitiminden saatler kala bloguma yeni girebildim..:)
buhafta çok yorucuydu gerçekten biran önce bitsin evime gitmek istiyorum market alışverişi yapıp dinlenmek istiyorum artık :))
neyse gelelim başlıktan da anlayacağınız üzere değişik harçlı börek tarifi vericem bugün sizlere..
bu böreği çok seviyorum ben hem iç harcından dolayı çok lezzetli öyle sade olmadığı içn kuru değil hemde çok pratik..
kahvaltılarda, çay saatlerinde rahatlıkla yapabilir ve kısa sürede tüketebilirsiniz..







 malzemelerin miktarını istediğiniz gibi çoğaltıp azaltabilirisiniz.




malzemeler
  • 1 paket milföy
  • 3 yemek kaşığı muhammara
  • 1 tane yeşil biber
  • 1 tane domates
  • küçük bir kalıp süzme peynir
 yapımı
  • milföyleri tepsiye dizin 
  • içlerine minikçe dilimlediğiniz biber ve ddomatesleri yerleştirin üzerine bir parça muhammara ve peynir bırakın üçgen şeklinde ağızlarını kapatın 
  •  185 dk fırında 20-25 dk pişirin ben çok kızarmış sevmiyorum buyüzden 5 dk falan az pişiriyorum. üzerine yumurta sürmedim gerek yoktu sevmiyorum zaten :DD
  • :) sıcak sıcak yiyebilirsiniz deneyenlere şimdiden afiyet olsuun :)

2 yorum: