11 Eylül 2014 Perşembe

dimes premium meyve suları

iyi akşamlaar
bu kezde böyle giriş yapmak istedim.. :)
dimes premium meyve sularından bahsedicem sizlere bu meyve suları nezaman çıktı bilmiyorum ama yeni olsa gerek.
içinde hiçbir katkısı yok ve şeker de yok son derece sağlıklı bir içecek
tadına gelince farklı bir tadı var  bence  diğer meyve sularına oranla şekersiz zaten şeker ilavesizmiş buyüzden sadece meyvenin kendi şekeri var.. 
kokuları da biraz ağır gibi neden bilmiyorum ama ben diğer meyve sularını artık almam diye düşünüyorum :)
ben ençok üzüm ve kayısılı olanı beğendim
ama üzüm mango ve ananas da lezzetliydi. :)

7 yorum:

  1. Dimes'in diğer meyve suları da çok güzeldi, benim oğluşlar sadece onu seviyorlardı, %100 leri çıktıktan sonra hep onu aldık. Yalnız portakalı sevmiyorum ben. Onda exotica gerçekten çok başarılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ben de portakallısı daha lezzetli olur diye düşünüyordum onu alacaktım almim bari :)

      Sil
  2. tımam hemen alıcam kiii :)

    YanıtlaSil
  3. bunların vişnelisi varsa uçarak kapacağım :D

    YanıtlaSil