17 Eylül 2014 Çarşamba

dr. oetker poğaça

gecen pazar evde boş boş otururken canım çay istedi yanınada poğaca :)
 pratik olan herşeyi seviyorum :)

evde dr. oetker poğaza paketi vardı  hemencecik yaptım çay demlenene kadar poğacalarım hazır oldu.
aniden gelen misafir için veya canımız yine poğaca isterse diye bir paket daha aldım  evde bulunsun ..
iç harcında  poğaca peynirli yapılıyor ama ben bi kaç tane de zeytinli yaptım..
 yapımına gelince direkt paketin resmini çektim :)

 paketin içerisinde peynirin içine koyacağınız yeşil otların kurusu vardı bence çok güzel düşünülmüş..
susamı da mevcut ..
 ben zeytinli de yapmak istedi 15-20 tane zeytin ayıkladım









2 yorum:

  1. aaa sen valla çok pratik şeyler yapıyon yapcam bunu da. senin yemek tarzın çok uygun bana yaa :)

    YanıtlaSil