30 Ekim 2014 Perşembe

bir günlük tatil sonrası

merhabalaaar
malum tatil bir gündü ama ben dinlenemedim çünkü sabah kahvaltı programım akşam da yemekli misafirim vardı gece yattığım 2 ye geliyordu ama güzel bir gün oldu enazından eğlenceli geçti :)
şuan hem yorgun hem uykusuz hem de açım .. öğlen pek bişey yemedim yoğun işlerden ara vererek kendime çay ısmarladım
dün akşam misafirler geldikten sonra elektirikler kesildi sinirlerim ayağa kalktı neyseki bir saat sonra geldi hiç gelmeseydi ne yapardım bilmem ..
mutfakta 3 mum eşliğnde çalıştım :)

her odada mumlar fenerler vardı neyseki hepsininde pili falan tamdı ..
misafir soframı çekemedim çünkü elektirik yoktu :((
eşimin yeğenleri için gündüzden supangle yaptım bi tane de kendime ayırdım sıcakken çok severim özellikle de kışın.



bugün iş çıkışı sinema programımız var cem yılmaz ın pek yakında filmine gidicez bakalım olaylı filmi ben nasıl bulucam yarın detaylı yazarım hoşçakalıın :)


5 yorum: