28 Ekim 2014 Salı

buaralar beğendiklerim

malum kış geldi evde oturma zamanı çoğaldığına göre yeme içme de yenilikler yapmak gerek :)

 bu oreo bisküvileri abimin arkadaşı amerikadan getirmiş çok beğendim kıtır kıtır bi bisküvi

 bu lays in isotlu cipsini de merak ediyordum beğendim ama biraz acı buldum :)
 swiss miss marshmallow lu içeceği de abimin arkadaşı getirmiş o da benim böyle güzellikleri sevdiğimi bildiği için sağolsun bana da getirmiş sıcak çikolata tadında harika bir içecek. üzerindeki marshmallow lar eriyince daha bi güzel oluyor tabi .




bu soğuk çaydan da  zaten daha önce bahsetmiştim. bittikçe alıyorum beğendim çünkü..
şimdilik bukadaar yeni keşfettiğim beğendiğim ürünleri sizlerle de paylaşmaya devam edicem 

sizinde son zamanlarda beğendiğiniz şeyler varsa tabi blogunuzda paylaşın hepimizin bi fikri olsun sevgileer :)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder