20 Ekim 2014 Pazartesi

haftasonum nasıl geçti ? ( bol resimli )

selam canlarıım...
bugün pazartesiye çok dinlenmiş ve mutlu olarak uyandım çünkü iki gün çok çok güzel dinlendim ,bahar bitmeden tam bi sonbahar keyfi oldu benim için buyüzden kendimi çok iyi hissediyorum :)
cumartesi günü ev temiz olduğu için temizlik falan yapmadım uzattım ayağımı akşama kadar beni mutlu eden şeylerle uğraştım..sevdiğim programı izledim "ev kuşu"nu çok eğlenceli ya bilmiyorum izleyen varmı başka ?
ayrıca programı izlerken doğadan ın yeni çıkardığı yeşilçay nane limonlu soğuk çayını denedim ve çok beğendim bence çok başarılı uzun süredir küçük şişelerde vardı ama bence büyük şişe daha yeni enazından ben yeni görüyorum..
market alışverişimi cuma akşamından yapmak da iyi oldu.. çünkü ben alışverişi pek sevmiyorum benim için yorucu oluyor :(
neyse akşam yemeğimde kolaydı folyo da levrek yaptım.. kızartmadan daha sağlıklı ve pratik olduğu kesin..
 " nasıl hazırladığımın fotolarını da çekmiştim ama hangi makinada kaldı hatırlamıyorum :) "

sos olarak sadece zeytinyağ ve tuz kullandım.
 salatayı ve ekşiliyi yemek pişerken eşim ve ben  tırtıklaya tırtıklaya bitirdik arta kalanlar bunlar :)
neyseki bitmeden balık pişti...
bol bol film izledim 4 tane film izlemişim 4ünü de beğendim biara detaylı yazıcam onlarıda ..
artık bitki çayı alışkanlığımı yeniden kazanıyorum .. biara ara vermiştim çok içmiyordum ama şu iki gündür yeterince içmeye başladım.. özellikle de kışgünü daha güzel oluyor..

 filmleri izlerken tabi yeni şeyler keşfettim yine ben bu tart ı daha önce denememiştim sanki yeni geldi bana da zaten. tadı çok lezzetli ve bence ağır bi tatlı bitane yeyince kesiliyorsun kısacası başarılı..

 pazar akşamı da ekmek kebabı yaptık kolay ve doyurucu bir yemek seviyoruz :)

( tarifini daha önce yayınlamıştım blogumda aratırsanız bulabilirsiniz.. )
işte benim haftasonum böyle geçti bol filmli ,bol dinlenmeli.. :)
bakalım haftaiçi nasıl geçecek inşallah haftaiçi de güzel olur tabi hepimizin sevgileeer :)

17 yorum:

  1. bence de çok güzel geçmiş temizlik olmayınca zaman insana kalıyor :))
    tartları yıllllar önce yemiştim ve bağımlılık yapmıştı neredeyse 5 yıldır hiç almadım :))
    balık da çok güzel görünüyor belki folyonun üzerini açıp biraz daha üzerini kızartabilirdin :)
    şu soğuk yeşil çayı merak ettim doğrusu denemekte fayda var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) balık ı sonradan açtık kızarsın diye ama çok acıkmıştık dediğim gibi artık salatayı bitirmeden çıkaralım yiyelim dedik :)
      ayrıca bidaha ki sefere yanmaz fırın kağıdında ağzı açık olarak pişiricem hem güzel pişiyor hem de kızarıyormuş araştırdım :)
      soğuk yeşilçayı da mutlaka dene tadı güzel ama buaralar çok da bitki çayı içme zararı olmasın :)

      Sil
    2. evet çok içmek yasak günde 1 bardakçık :(

      Sil
  2. Bende pisirme kagidini tercih ediyorum ve uzun zamandir levrek yemedigimizi anladim.Bir ara haftada bir yiyorduk simdi somon yiyoruz.Bu hafta almamlazim :)
    Güzel gecen haftasonundan sonra pozitif enerjiyle haftada güzel gecsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) şimdiden sana da afiyet olsun ozaman canım. hepimiz için güzel geçer inşallah :)

      Sil
  3. pratik mutfakçııııı oleeey yapayım şu levreki eti tartini bilmem miii bi de eti karam gofret var ya ufff :)

    YanıtlaSil
  4. :)) didonun bitterini de dene ozaman kahvelerimin vazgeçilmezi

    YanıtlaSil
  5. ay bi de o evet ikisi ben de her akşam yiyom yaaa kahveyle ivit. :) ya demiştim senin yemek gıda ıvır zıvır zevkinle benimki aynı valla :)

    YanıtlaSil
  6. şu an işteyim ve o kadar acıktım ki, resimleri çekip almak istiyorum.:)

    YanıtlaSil
  7. oohh ne güzel dinlenmişsin harika bi haftasonu olmuş.
    İzlediğin filmleri merak ettim.Beğendiğine göre güzel seçimler yapmışsın :)
    Yemekler de çok lezzetli görünüyo eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biara paylaşıcam zaten bilindik filmler
      dadı mcphee 1-2 izledim ..
      malefiz i izledim..
      bugün aslında dündü filmini izledim malefiz hariç hepsi eski yapımdı ama ben çok beğendim..

      Sil
  8. oh çok güzel bir hafta sonu olmuş keyif dolu;)
    alüminyum folyo kullanırken bir kez daha düşün
    folyonun içindeki alüminyum yiyeceklere geçip
    başta kemik hastalıkları olmak üzere
    kanser anemi ve daha birçok hastalığa kapı açıyor
    bende bu yüzden alüminyum folyoyu çıkardım mutfaktan
    bilmekte öğrenmekte fayda var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa araştırdım gerçekten zararlıymış. saki daha öncede duymuştum ama son dönemlerde izlediğim yemek programlarında hep kullanıyorlardı ben de dedim zararlı olsa bunlar neden kullansın belki de bilmiyorlar neyse teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için :)

      Sil
  9. ekmek kebabına bayıldım..eline sağlık..bir de 4 film hangileri çok merak ettim..beğenip beğenmediğini de yazarsan sevinirim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biara paylaşıcam zaten bilindik filmler
      dadı mcphee 1-2 izledim ..
      malefiz i izledim..
      bugün aslında dündü filmini izledim malefiz hariç hepsi eski yapımdı ama ben çok beğendim..


      :))))

      Sil