16 Aralık 2014 Salı

neler izledim ? " kumsal" ve " Stepford Kadınları"

pazartesi ve salı günleri kurs günlerim , kurstan eve gelince en sevdiğim şey ayağımı uzatıp kahvemi yudumlayarak film izlemek :)



 iki gündür de izlediğim ve beğendiğim filmler oldu kumsal ve Stepford Kadınları ...

kumsal filmi
eski bir yapım olmasına rağmen çok sevdim filmi konusu çok değişik geldi. macera dolu bir filmdi


Richard ülkesinden Thailand'a kadar macera aşkından güç alarak yol alan Amerikalı bir serüvencidir. Zihnindeki tek şey, teknolojinin ve bilgisayarların kendi düzenini dayattığı modern ama çürük toplumdan uzak bir yerde, bir barınak edinebilmektir. Bangkok'taki ucuz bir otelde konaklarken ilginç bir Fransız çiftle tanışır. Ayrıca otelin bir diğer konuğu ise Daffy adında, Richard'la benzer ilgi alanları olan bir adamdır. Daffy, dünyada daha önce kimsenin girmediği bir sahilin varlığından söz eder. Üstüne üstlük bu sahilin yerini sadece kendisinin bildiğini ekler. Oscar'lı yönetmen Danny Boyle'un yönetmen koltuğunda oturduğu filmin başrolünde Leonardo Di Caprio var.




Stepford Kadınları
nicole kidman  ın güzel eski filmlerinden biri daha önce nasıl izlemedim bilmiyorum ama bence beğeneceğiniz bir film diye düşünüyorum ben beğendim

Bir TV ağının ateşli başkanı olan Joanna Eberhart, ardı arkasına gelen şok edici olaylardan ötürü sinirsel bir yıkım yaşamaktadır. Kocası Walter, bu duruma el koyarak, Manhattan’dan şık, üst düzey ve son derece modern bir ortam olan Stepford’a taşınmaya karar verir. Joanna, orada iyi arkadaşlar edinir. Yahudi bir yazar olan ve alkolizmden kurtulmaya çalışan Bobbie Markowitz ile birlikte şehirdeki diğer kadınların tuhaf bir biçimde mutlu göründüklerini ama aslında eşlerine kusursuz hizmetle kendilerini ölüme terk etmiş olduklarını fark ederler. Stepford Erkekler Birliği ile Stepford Day Spa’nın kapalı kapıları ardında neler olup bitmektedir? Orada her şey neden bu kadar mükemmeldir? Joanna ve Bobbie bunun cevabını bulduklarında kendileri için çok geç mi olacaktır? 



kaynakbeyaz perde

6 yorum:

  1. Şu Kumsal'ı bir türlü fırsat bulup izleyemedim....Ama Stepford Kadınlarını da çok merak ettim. Teşekkürler öneriler için.

    YanıtlaSil
  2. kumsalı ilk vizyona girdiğinde gidip kendi başıma izlemiş çok sevmiştim

    YanıtlaSil
  3. Her iki filmi de izledim aklımda pek fazla bir şey kalmamış geriye..en son izlediğim kitap hırsızı filmini tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap hırsızı filmine izlemiştim canım beğendiğim filmler arasında :))

      Sil