14 Ocak 2015 Çarşamba

uyuyana kadar filmi nicole kidman

merhabalaar
dün akşam kurs çıkışı eve giderken ne yesek diye düşünürken canımız tavuk çekti kaç zamandırda şehriye çorbası yapmak istiyordum ikisini de yapayım dedim..
acti fry a tavuk butlarını attım onlar pişene kadar da şehriye çorbası yaptım.. yemekler pratik olunca yemesi daha zevkli oluyor :)



baktık tv de bişey yok herakşam olduğu gibi film izleyelim dedik..
ve bisüredir merak ettiğimiz nicole kidman ın uyuyana kadar filmini izledik..
ayyy kayıp kız en beğendiğim filmlerden di ama bu da çok güzeldi yaa arasında seçim yapmak istasem yapamam çünkü bu filmi de çok beğendim..
çok şaşırdığım çok yanıldığım sahneler oldu söylemeyeyim izleyin :))


Christine'nin hafızası geçirdiği bir kaza sonrası her gece adeta sıfırlanır. Kendisini 27 yaşında sanıyorken, aynada 40 olduğunu görür; fotoğraflarda "bu senin kocan" yazan adamı hatırlayamaz. Christine bir tarafta karanlık geçmişine ulaşmaya çalışırken, diğer yandan da kendisini öldürmeye çalışan kişiyi aramaktadır. Dürüstlüğü konusunda şüpheye düştüğü kocası Ben, şüpheliler listesinin en tepesindedir. Fakat hafızasını geri kazanma derdinde olan Christine, aslında kimseye güvenmemesi gerektiğini kısa sürede anlayacaktır. Filmin yönetmenliğini ve senaristliğini Rowan Joffe üstlenirken, başroldeki Nicole Kidman’a kadroda Colin Firth, Mark Strong ve Anne-Marie Duff eşlik ediyor....

kaynak

6 yorum:

  1. filmi izlicez inşallah bu hafta ki programımızda var :)
    Şehriye çorbasına bayılırım afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  2. o değilde Nicole Kidman'nın üzerindeki o sabahlık ne hoş öyle yahuu
    bayıldımm çok zarif <3
    akşama ne izleyeceğimiz belli oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaha gerçekten müthişsin :)) mutlaka izle daha güzel şeyler var :)

      Sil
  3. Kitabını bir nefeste okumuştum , filmini de izleyeceğim inşallah :)

    YanıtlaSil