17 Şubat 2015 Salı

pazar günü- yağlı köfte-migros indirimi

selaam herkeslere..
pazar akşam üzeri yemek ne yesek diye düşünürken ben bilmem eşim bilir izliyordum.
yarışma çiğköfte yeme yarışmasıydı ilker (sunucu) marulun arasına köfteleri koyup öyle bir yediki ağzım sulandı :) hemen kalktım köfte yaptım.. çiğköfte yiyemediğim için normal etsiz yaptım gayet lezzetli ve doyurucu oldu :)


buarada pazar günü migrosa uğradım krem ve temizleme ürünlerinde % 50 indirim vardı hemen vaseline ve arkonun yeni çıkan soft  touch kremlerini aldım.




şampuanlarda indirimdeydi clearin bayan-erkek şampuanlarını denemek istiyordum indirimde bulunca attım sepete..şuanda migros da aktif bir indirim var mı bilmiyorum ama migros bence güzel indirimler yapıyor takip etmenizi öneririm :)


10 yorum:

  1. Afiyet olsun. Ben seyretmedim ama artık etli çiğköfte satışı yok. Onların ki de etsizdir muhtemelen. Migros bence de en güvenilir market. Ürünler pahalı ama kaliteli o yüzden indirimli kampanyaları takip etmek lazım. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle hem kaliteli hem de tepiş tıkış değil sakin buyüzden seviyorum:)

      Sil
  2. Bende loreal pure zone arındırıcı yüz temizleme jelini yarı fiyatına aldım migrostan.Bu ara çok güzel indirimleri vardı.güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  3. num num çiğköfte etsiz sevmiyorum etli de yasak malum :) afiyet olsun

    YanıtlaSil
  4. afiyet olsun canım istedii :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım :)
    Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil