25 Şubat 2015 Çarşamba

yoğurtlu paattis yani patates :)

selaam arkadaşlaar kaç zamandır bişey paylaşamıyorum buralarda çünkü artık evde pek takılmıyorum bu yüzden de paylaşacak malzeme çıkmıyor :)
amaa bu pazar evdeydim ve yoğurtlu patates yapayım dedim. eskiden bu tarifi paylaşmışım linkine tıklayıp tarifine bakabilirsiniz       
yoğurtlu patates tarifi

bu yemek çok güzel ister yoğurt katıp yoğurtlu yapabilirsiniz isterseniz de salça ..
bu kez ben bir çay bardağı da bezelye ilave ettim çok lezzetli oldu.
bundan sonra yapışımda da et yerine tavuk göğsü kullanıcam o da ayrı bir lezzetli oluyor..

işte bu aşamada salça eklerseniz salçalı patates oluyor






4 yorum:

  1. çok değişik olmuş canım . ellerine sağlık. ben böyle lezzetleri çok seviyorum da evdekiler yemiyor biliyor musun?
    hep kendim için pişiriyorum sebzeleri. bayıla bayıla da yiyorum. onlar yemese de olur.

    YanıtlaSil
  2. ilk kez gördüm yapılan bir yemek mi yoksa senin tarifin mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayııır sürekli yaptığımız bir yemek hazelcim :) salçalı patatesin yoğurtlusu bence bigün dene çok beğeneceksin :)

      Sil