17 Mart 2015 Salı

son zamanlarda günlük yaşamım

selaam herkese bugün günlerden salı neyseki hızlı geçti yapılacak çook işim olmasına rağmen sıkıldım eve gidip uyumak istiyorum :) tabi böyle bidünya yok iş çıkışı ingilizce kursum var kursa gidicem eve gidişim 21:30 u bulur.. uyuma hayallerime son vererek daha önce de yapmış olduğum dr. oetker poğacadan söz edeyim.. ben bu poğacaya bayılıyorum 15 -20 dk da hazır oluyor .. pratik ve lezzetli
insanın pazar sabahı evinin sıcak poğaca ya da börek kokması huzur veriyor benim gibi olan çok vardır kesin :)


ben bu kez patatatesli ve peynirli yaptım buzlukta önceden soğan ile kavurduğum patates pürem vardı kolaylık oldu..
poğaca paketinin içinde kurutulmuş yeşilliğe kadar var daha ne olsun :)



http://gunlukyasamim.blogspot.com.tr/search/label/dr.%20oetker%20po%C4%9Fa%C3%A7a

yukarıda ki linkte yine bu poğacanın yapılışının detaylı anlatımı var. mutlaka tıklayın.. zeytin ve peynirli yapmışım..






 ayy buaralar çeşit çeşit makarna yapasım var kıymalı yoğurtlu peynirli sucuklu domatesli daha saymıyorum :) geçen günde peynirli yaptım..




















son olarak da jelibonsuz dışarı çıkmıyorum şekerim düşüyor elim ayağım titriyor bazen :) şirinler imdadıma yetişiyor..

2 yorum: