10 Nisan 2015 Cuma

5 günlük anne evi

selaaam biz bahar geldi diye sevinirken havalar buz oldu :((  şuan bu postu şakır şakır yağan yağmur eşliğinde yazıyorum :))
geçen hafta annemlerdeydim çünkü eşim istanbul a gitmişti iş için eşimden ayrılmak biraz beni hüzünlendirse de annem ve babamla eski günlerdeki gibi sabah akşam vakit geçirmek çok güzeldi hatta evden ayrılırken biraz duygulandım buarada annemle ben komşu mahallelerde oturyoruz evlerimizin arasında 10 dk yürüme mesafesi var :)) buna rağmen hüzünlendim işte :)
annemle bol bol yemekler hazırladık akşamları komşu gezmeleri yaptık babam erkenden uyuduğu için saat 21:30 gibi evden fırlıyorduk:) artık nezaman bukadar uzun onlarda kalırım bilmiyorum ama maceramız güzeldi annecimle :))
 sarmalar sardık, köfteler yuvarladık :)



herkese güzel hafta sonları diliyoruuum :)

6 yorum:

  1. utan ama bizim aramızda 5 saat yol var :(((
    yemekler harika görünüyor benimde annem dün geldi şu an ocakta sarma var :))

    YanıtlaSil
  2. NASIL YANİ AYNI ŞEHİR MAHALLE KOMŞUSU:((LÜTFEN ANNENE SÖYLE BENİM YERİME KAŞLARINI ÇATARAK BAKSIN SANAAA!!!!:))))BEMİM BÜYÜK KIZIMLA 9 SAAT ORTANCA 5 SAAT HADİ ÖPÜYORUM SENİ SEVGİLERİMLE:))CANIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy :(( Allah kolaylik versin ne dlyeyim ben de sizi optuuum :-)

      Sil
  3. Ana evi kadar sıcak sımsıcak hiç bir yer yoktur..Ana evinde sade yenilen ekmek bile bal kadr tatlıdır.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katiliyorum annemin hazirladigi kahvalti bile bambaska eminim herkes icin oyledir Allah yokluklarini vermesin :-)

      Sil