7 Nisan 2015 Salı

son zamanlarda beeen

merhabalaar buakşam ingilizce kursum var şimdiden karnım acıktı canım köfte istedi yine bi türlü doyamadım köfteye yaa :)) vakit olsa iş çıkışı gidip yemek vardı ama nerdee :)

bugün partiler milletvekili aday listelerini belirleyecekler son dakikalar artık çok merak ediyorum bakalım kimler var !!

yine bugün çok sinir olduğum şey oldu erteleyemeceğim bir plan yaptım ama başka bir program çıktı :( gidemeyecek olmanın derin üzüntüsü içerisindeyim..

neyse gelelim pazar akşamına pazar günü kendimizi parka attık havalarda çok güzeldi oturduk bol bol D vitamini aldık :) eve gelince de en pratiğinden actifry da tavuk ve makarna yaptık..



 bu aralar makarnayı çok severek tüketiyorum
inşallah kilo olarak dönmez yine de kararında yemekte fayda var :)

son zamanlarda survivordan başka bişey izlemiyorum ayy o turabi inşallah birini döverde diskalifiye olur :) çok istiyorum o gitsin bakalım bu akşam kim gidecek inşallah hasan 1. olur da taner gider :))


2 yorum:

  1. kalbin temizmiş Hasan 1. oldu Taner gitti :)) heee Hasan'ı da sevmiyorum ben şu an Doğukan'ı tutuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy evet yaa bir sevindim bir sevindim anlatamam hele turabiye söyledikleri içime su serpti :)) hakan da güzel konuştu bakalım ilerki günlerde nolcak :))

      Sil