12 Mayıs 2015 Salı

migros indirimi

selaam arkadaşlar
şuan kendime bir çay molası verdim canım istedi nedense :) çay ve kakaolu bisküvi favorimdir..

cumartesi anneler günü dolayısıyla migrosda güzel indirimler vardı benimde krem ihtiyacım olmadığından sadece yüz temizleyici jel aldım garnier in üçü bir aradası kalmadığından dolayı bukez clean&clear üçü birarada olanını aldım bir de kaç zamandır denemek istediğim garnier in yeni çıkan doğal neem yaprağı , çayağacı özlü olan temizleme jelini aldım ..
doktorum cumartesi kontrol sonrası artık bebeyağı kullan çatlamalar başlamadan dedi buyüzden indirimde olmayan johnsons baby bebe yağını aldım sabah akşam kullanacakmışım buzamana kadar hiç kullanmamıştım çok yağlı olur diye düşündüm ama neyseki normal nemlendiriciyle aynı geldi bana zaten çok krem kullanan biriyim özellikle şuan avonun bir kremine başlamıştım kuruması için 5 dk beklemem gerekiyordu yağda böyle bir problem yaşamadım bile çok sevdim pamuk gibi yapıyor cildi ..


jellerden sadece garnieri denedim kaç gündür kullanmaya başladım zaten çok beğendim gerçekten arındırdığını hissediyorum sabah ve akşam kullanıyorum köpürme özelliğini çok sevdim sabun hissi veriyor.. denemek isteyenlere tavsiye edilir :)

2 yorum:

  1. çok yağlı geliyorsa bebek yağını banyo anında kullanabilirsin, son durulama suyuna karıştırıp dökebilirsin ben eskiden hep öyle yapardım. Şimdi ise Mustela çatlak yağını kullanıyorum direk tenime sürüyorum üstüne atlet giydiğimde iz kalmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazın dediğin gibi yaparım sanırım sıcakta uğraşamam diye düşünüyorum :)

      Sil