26 Haziran 2015 Cuma

muzlu mozaik pasta

cumartesi hazır elim değmişken mozaik pasta yapayım dedim soğuk soğuk yenebilecek nefis bi okadar da basit bir tarif.

malzemeler
1 paket petibör bisküvi
1 tane muz
3 yemek kaşığı nutella
1 bardak süt
1 avuç ceviz

yapımı
süt ve nutellayı bir sos tenceresine alıp güzelce kaynayana kadar karıştırdım.
petibör bisküvileri bir kaba kırdım
cevizleri ufaladım aynı kaba
üzerlerine çikolata sosunu döktüm karıştırdım ve streç açtığım kek kalıbına boşalttım
üzerine dilimlediğim muzları dizdim.
ılıdıktan sonra buzluğa attım
iftardan sonra çıkardığımda yani 3-5 saat sonra çok güzel donmuştu kaluptan çıkarıp borcama aldım ve servise hazır.









8 yorum:

  1. mozaik pastası çok basit ama lezzetli bir tarif bende ara çocuklara yaparım. Çok severler. :) Senin pastan da çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle basit ama lezzetli bu yüzden tercih sebebi :)

      Sil
  2. mozaik pasta şu hayatta en sevdiğim tatlı ve sık sık yaparım. hepsini yiyom bi akşamda tek başıma. muzlusunu bilmiyodum. yani çikolata ve muz hastası olarak buna bayılırım ben yaaa oleeeey :)

    YanıtlaSil
  3. Mozaik pastayı ben de severim ama hiç denemedim yaa..Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. num num çok güzel görünüyor afiyet olsun bende çok severim olsa hepsini yerim :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bi tarif pratik de bloğunuzu takibe aldım yeni keşfettim bende sizi bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Babet modelleri ile ilgilenirken bloğunuzu keşfettim Babet çeşitleri derken Paylaşımlarınız harika buldum ve beğeni ile takip ediyorum.
    Babetler
    Babet Fiyatları

    YanıtlaSil