6 Ocak 2016 Çarşamba

süt artırma yöntemleri

ben bebeğime sadece 3 ay süt verebildim ama bu süre içerisinde sütümü artıran yöntemleri de  bulmaya çalıştım bunlardan biri ve en önemlisi bol bol emzirmek veya benim gibi bebeği emmeyen anneler için bol bol sağmak ben ilk zamanlar haricinde bol bol sağamadım buyüzden kesildi sütüm ..
neyse ikincisi düzenli ve güzel beslenmek
bende özellikle kısır süt yapıyordu içinde bol soğan sarımsak dereotu falan işe yarıyordu..
doktor ayran iç demişti içtim ama bazı çocuklarda gaz yapar dikkatli olun bir deneyin..bu maltana içeceklerinden içtim tatları pek güzel değil ama süt için içiyorsunuz :)
 bu ürün de güzeldi  işe yaradı diyebilirim..
bol bol da rezene çayı içtim

bu önerilerin haricinde http://mamadunyasi.net/FileUpload/bs190108/UrunResim/5558964.jpg bu çayı kullanıp ta memnun kalan var mı bilmiyorum ama bu çaydan almıştık ilk zamanlar anlamadım bundan olduğunu ama bana hiç iyi gelmedi bağırsaklarımı midemi mahvetti az daha hastanelik olacaktım ki bıraktım 2 günde ancak toparlantım.. ama yinde de denemekte fayda var çünkü bünyeden bünyeye değişiklik gösterebilir..

ben bu konuları internette çok araştırdım çok okudum buyüzden  benim gibi araştıran anneler olur mutlaka diye faydalı olması amacıyla paylaşıyorumm..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder